Veelgestelde vragen Coronavirus


Voor het laatst bijgewerkt: 18 november 2020 | 16:10 uur.

Algemeen

Zijn jullie geopend?

We zijn geopend!

Dit betekent dat je iedere dag tussen 10.00 uur en 23.00 uur kan genieten van een dagje wellness*. Wel zijn onze horecafaciliteiten tot nader orde gesloten. Omdat het belangrijk is de suikerspiegel tijdens een saunagang op peil te houden, zijn er vitaliteitssetjes verkrijgbaar bij onze receptie. Deze bevatten een flesje drinken en een candybar(s). Ook hebben wij een Take Away mogelijkheid zodat je toch tijdens jouw saunabezoek kan eten en drinken.

Wil jij op de hoogte blijven van de beste acties, arrangementen en laatste updates? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

*Feestdagen kunnen afwijken.

Welke maatregelen heeft Zwaluwhoeve getroffen i.v.m het coronavirus?

Er zijn verschillende maatregelen getroffen zodat je veilig en onbezorgd kan ontspannen tijdens een dagje wellness. Meer informatie over onze maatregelen lees je hier.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief. 

Zijn de baden in het resort geopend?

Ja, je kan gewoon gebruik maken van de baden in ons wellnessresort.

Reservering

Is reserveren verplicht?

In verband met het coronavirus en de maatregelen die hiervoor zijn getroffen is het verplicht om vooraf te reserveren. Vanwege het coronavirus kunnen wij een beperkt aantal gasten per dag verwelkomen. Wij raden je dan ook aan om tijdig te reserveren. Naar aanleiding van de maatregelen die zijn getroffen verzoeken wij onze gasten om zich te houden aan de opgegeven aankomst- en vertrektijd.

Waarom worden er toeslagen berekend?

In verband met de maatregelen vanuit het RIVM hebben wij, zo lang deze maatregelen van kracht zijn, veel minder capaciteit in ons resort. Er zullen dus minder gasten worden toegelaten in ons resort waardoor je nóg meer rust en ruimte hebt om te ontspannen. Omdat wij, ondanks deze verminderde capaciteit, toch beschikbaarheid willen bieden aan e-tickets en vouchers zijn wij helaas genoodzaakt tijdelijk onze toeslagen aan te passen. Dit stelt ons in staat toch beschikbaarheid te kunnen bieden. Je kunt ook kiezen voor één van onze volledig samengestelde arrangementen. Hier kunnen ook toeslagen berekend worden.

Ik wil graag reserveren, maar de kalender is rood?

Voor acties, e-tickets en reguliere dagentrees bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te reserveren zijn met een e-ticket of actie maar de reguliere entree is nog wel beschikbaar. Wanneer je de reguliere entree wenst te reserveren, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig te reserveren om teleurstelling te voorkomen.

Bekijk hier de beschikbaarheid.

Kan ik mijn reservering verplaatsen of annuleren?

Wanneer je een of meerdere e-tickets hebt die in de periode tot en met 31 december verlopen, wordt de geldigheid van de e-tickets verlengd. Indien je jouw e-ticket(s) hebt gebruikt voor een reservering in de periode van de sluiting, wordt deze vrijgegeven omdat wij jouw reservering hebben geannuleerd. Dat betekent dat je jouw e-ticketcode(s) kan gebruiken voor het maken van een nieuwe reservering.

We adviseren je onze website, sociale media en onze nieuwsbrief in de gaten te houden. Ben je nog niet ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Schrijf je dan hier in.

Waarom kan ik alleen vooraf betalen als ik wil reserveren?

Om zoveel mogelijk contact bij de receptie te voorkomen, kan je op dit moment enkel vooraf betalen. Ook proberen we op deze manier groepsvorming bij de receptie te voorkomen. 

Wil je betalen met een Wellness Giftcard? In dat geval kan je kiezen voor de betaalmethode 'Wellness Giftcard'. Deze wordt bij de receptie verrekend. 

Waarom is er geen beschikbaarheid bij het verzilveren van een e-ticket, maar wel bij het reserveren van een regulier arrangement?

Reserveren is altijd op basis van beschikbaarheid. Per dag geldt er een limiet per entree, actie en arrangement. Als het limiet bereikt is kun je helaas niet meer reserveren. Het kan dus wel zo zijn dat iets anders nog wel beschikbaar is voor de betreffende dag.

Mijn Wellness Giftcard is verlopen in de sluitingsperiode, wat nu?

Is jouw Wellness Giftcard verlopen in de periode van 15 maart 2020 tot en met 31 juli 2021? Vul dan het contactformulier in zodat wij jouw verzoek tot verlenging in behandeling kunnen nemen. 

Heb jij het contactformulier ingevuld? Indien jouw verzoek aan de voorwaarden voldoet dan krijg je zo snel mogelijk een nieuwe Wellness Giftcard toegestuurd die zes maanden geldig is. In de periode vanaf jouw aanvraag totdat jouw verzoek is verwerkt, kan je jouw huidige Wellness Giftcard niet gebruiken.

Verzoeken tot verlengingen zullen wij periodiek uitvoeren.

Badenkaart

Moet ik reserveren met mijn badenkaart?

Op dit moment is reserveren voor iedereen verplicht, ook als je in het bezit bent van een badenkaart. Je kan het contactformulier invullen voor een reserveringsaanvraag. Je dient 48 uur van te voren een verzoek in te dienen zodat wij je verzoek in behandeling kunnen nemen. 

Jouw reservering is pas definitief nadat je een reserveringsbevestiging hebt ontvangen. 

Nadat het contactformulier is verstuurd ontvang je een referentienummer. Heb je deze niet ontvangen? Dan is het contactformulier niet verstuurd. Controleer altijd je spambox.

Vanwege de situatie rondom het coronavirus kan het zijn dat het langer duurt voordat je een antwoord van ons ontvangt. Wij doen uiteraard ons uiterste best om je zo spoedig mogelijk van een reactie te voorzien. Hopende op je begrip hierin.

Restaurants

Zijn de restaurants geopend?

Onze restaurants zijn tot nader order gesloten. Het restaurant zal gebruikt worden als tijdelijke rustruimte omdat er verder geen drinken en andere gerechten geserveerd worden. Je kan hier dus plaats nemen om even uit te rusten. Het is niet toegestaan om eigen eten en drinken te nuttigen in ons restaurant. Er geldt een maximum van 30 gasten in elke ruimte met in achtneming van de 1,5 meter afstand.

Omdat het belangrijk is de suikerspiegel tijdens een saunagang op peil te houden, zijn er vitaliteitssetjes verkrijgbaar bij onze receptie. Deze bevatten een flesje drinken en een candybar(s). Ook hebben wij een Take Away mogelijkheid zodat je toch tijdens jouw saunabezoek kan eten en drinken. Zo heb je al gast toch de mogelijkheid om een vers broodje, snack, maaltijd of drankje te kopen vlakbij de entree van ons resort. Je kan jouw broodje of maaltijd buiten of in je eigen auto opeten. Het is niet toegestaan om eten mee te nemen ons resort in.

Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen?

Het is niet toegestaan om eigen consumptie te nuttigen in ons resort. Het meenemen en hervullen van flesjes (water) is uiteraard wel toegestaan. Omdat het belangrijk is de suikerspiegel tijdens een saunagang op peil te houden, zijn er vitaliteitssetjes verkrijgbaar bij onze receptie. Deze bevatten een flesje drinken en een candybar(s). Ook hebben wij een Take Away mogelijkheid zodat je toch tijdens jouw saunabezoek kan eten en drinken. Zo heb je al gast toch de mogelijkheid om een vers broodje, snack, maaltijd of drankje te kopen vlakbij de entree van ons resort. Je kan jouw broodje of maaltijd buiten of in je eigen auto opeten. Het is niet toegestaan om eten mee te nemen ons resort in.