E-ticket / Voucher


Ik heb een e-ticket, hoe kan ik de geldigheid bekijken?

In verband met de sluiting van ons wellnessresort hebben wij de geldigheid van veel e-tickets verlengd. Ben je in het bezit van een e-ticket? Dan kan je de geldigheid checken door de code van het e-ticket in te voeren op onze website bij e-ticket verzilveren. Onder het kopje (bekijk) jouw reservering staat de actuele geldigheid van het e-ticket.

Waarom worden er toeslagen berekend?

In verband met de maatregelen vanuit het RIVM hebben wij, zo lang deze maatregelen van kracht zijn, veel minder capaciteit in ons resort. Er zullen dus minder gasten worden toegelaten in ons resort waardoor je nóg meer rust en ruimte hebt om te ontspannen. Omdat wij, ondanks deze verminderde capaciteit, toch beschikbaarheid willen bieden aan e-tickets en vouchers zijn wij helaas genoodzaakt tijdelijk onze toeslagen aan te passen. Dit stelt ons in staat toch beschikbaarheid te kunnen bieden. Je kunt ook kiezen voor één van onze volledig samengestelde arrangementen. Hier kunnen ook toeslagen berekend worden.

Is een e-ticket naamsgebonden?

Een e-ticket is niet naamsgebonden. Het is dan ook geen probleem wanneer deze op een andere naam is aangevraagd.

Ik heb een e-ticket maar ik kan alleen vanaf 16.30 uur reserveren, mag ik eerder komen?

Wanneer je in het bezit bent van een e-ticket en in de kalender wordt weergegeven dat je enkel vanaf 16.30 uur kan reserveren, is het helaas niet mogelijk om eerder te arriveren dan 16.30 uur. Wanneer je eerder dan 16.30 uur arriveert kan je niet naar binnen. Uitsluitend de Avondentree vanaf 16.30 uur is dan beschikbaar.

Mag ik een entreevoucher of e-ticket ook later inleveren dan de datum die erop staat?

In verband met de sluiting van ons wellnessresort hebben we de geldigheid van veel e-tickets en entreevouchers verlengd. Indien de geldigheid van jouw e-ticket of entreevoucher is verlengd, kan je deze later gebruiken dan de datum die op het e-ticket vermeld staat.

Is de geldigheid van jouw e-ticket niet verlengd? Dan is het niet mogelijk om een entreevoucher of e-ticket later in te leveren dan de einddatum die hierop vermeld staat. Wij kunnen hierin geen uitzondering maken, ook niet telefonisch. Het bezoek dient plaatst te vinden voordat de geldigheid van het e-ticket verloopt.

Controleer de geldigheid door je e-ticketcode in te vullen. Onder het kopje (bekijk) jouw reservering staat de actuele geldigheid van het e-ticket. 

Hoe verzilver ik mijn Dagje Wellness Voucher?

Volg de volgende stappen om jouw Dagje Wellness Voucher te verzilveren.

Ik heb een Voucher voor een dagentree, mag ik deze ook in de avond gebruiken?

Een Voucher voor een dagentree is vanaf 10.00 uur geldig. Het is dan ook mogelijk om alleen in de avond te komen.

Hoe maak ik een reservering met mijn e-ticket?

Je kan de stappen volgen die op jouw e-ticket vermeld staan. Kom je er niet uit? Bekijk dan meer informatie over hoe verzilver ik mijn e-ticket.

Ik heb een e-ticket, maar het lukt mij niet om (online) te reserveren?

Er zijn verschillende e-tickets waarmee een reservering geplaatst kan worden. De unieke code van je e-ticket vind je meestal onder de barcode. Daarna kan je de stappen doorlopen die op het e-ticket vermeld staan. Kom je er daarna nog niet uit? Lees meer informatie over het verzilveren van je e-ticket of voucher.

Ik heb meerdere en verschillende e-ticket, hoe kan ik deze reserveren?

Het is mogelijk om meerdere unieke e-ticketcodes gelijktijdig te verzilveren. Je kan de eerste code invoeren en dan klikken op toevoegen. Dit proces kan je herhalen. Je kan maximaal twee codes per reservering verzilveren.

Reserveer hier jouw dagje wellness

Ik heb een “Sauna met Bubbels exclusive box” e-ticket van Wonderbox/Gift For You maar het verzilveren lukt niet.

Je kan met een Gift For You e-ticket bij ons terecht tot en met 12 september 2021. Wil je na 12 september 2021 komen? Neem dan contact op met Gift For You via info@giftforyou.nl voor het omzetten van jouw e-ticket.

Waarom is er geen beschikbaarheid bij het verzilveren van mijn e-ticket, maar wel bij het reserveren van een regulier arrangement?

Voor acties, e-tickets en reguliere dagentrees bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te reserveren zijn met een e-ticket of actie maar de reguliere entree is nog wel beschikbaar. Wanneer je een van onze arrangementen wenst te reserveren, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig te reserveren om teleurstelling te voorkomen.